Ας κάνουμε ένα δώρο στην καρδιά μας που γιορτάζει

Ας κάνουμε ένα δώρο στην καρδιά μας που γιορτάζει

Γράφει η Δρ. Τζούλια Μισιτζή

Oι άνθρωποι που δεν είναι αρκετά δραστήριοι διατρέχουν αυξημένο κίνδυνο θνησιμότητας κατά 20-30%. Τουλάχιστον 3,2 εκατομμύρια θάνατοι οφείλονται σε ανεπαρκή σωματική δραστηριότητα κάθε χρόνο σε ολόκληρο τον κόσμο.

Aντιθέτως, περίπου 150 λεπτά μέτριας σωματικής δραστηριότητας την εβδομάδα μειώνουν τον κίνδυνο καρδιακών παθήσεων κατά 30% και τον κίνδυνο διαβήτη κατά 27%.

Υπάρχουν άπειρες δυνατότητες για να παραμείνετε δραστήριοι και άρα δεν έχετε δικαιολογίες να μην το κάνετε! Τα καλά νέα είναι εδώ: η σωματική άσκηση δεν σημαίνει ώρες εφίδρωσης στο γήπεδο τένις ή σε έναν τοπικό μαραθώνιο. Πολλές μορφές αθλητικών και ψυχαγωγικών δραστηριοτήτων γύρω από το σπίτι, τον κήπο και την κοινότητά μας ενισχύουν την υγεία της καρδιάς.

Η συνέπεια και όχι απαραίτητα οι μεγάλες περίοδοι έντονης άσκησης είναι το κλειδί για την αποτελεσματική σωματική δραστηριότητα. Αυτό σημαίνει ότι η άσκηση έως και 30 λεπτών μερικές φορές την εβδομάδα, μέτριας έντασης, θα ενισχύσει την ικανότητα της καρδιάς σας να αντλεί εύκολα αίμα γύρω από το σώμα, και έτσι την ξεκουράζετε.

Μπορείτε και να το χωρίσετε! Τα ίδια 30 λεπτά μπορούν να χωριστούν σε τρία σετ των 10 λεπτών ή δύο συνεδρίες των 15 λεπτών για το καθένα – αυτό είναι ένα εξαιρετικό νέο για πολλούς από εμάς που ισχυρίζονται ότι δεν έχουν χρόνο!

Δραστηριότητες – θερμίδες

Αποκτήστε τα οφέλη

Η μέτρια σωματική δραστηριότητα όπως το περπάτημα, ο χορός, οι δουλειές του σπιτιού και η κηπουρική αυξάνουν τον καρδιακό σας ρυθμό, αλλά θα πρέπει να μπορείτε να μιλάτε κανονικά. Η έντονη σωματική δραστηριότητα όπως το τρέξιμο, το ποδήλατο, το κολύμπι και το να παίζετε ανταγωνιστικά αθλήματα επιταχύνει την αναπνοή και την ομιλία γίνεται λίγο πιο δύσκολη.

Όταν κινούμαστε, η καρδιά μας κινείται μαζί μας και έχει ως αποτέλεσμα

Μείωση της υψηλής αρτηριακής πίεσης και διατήρηση υγιούς αρτηριακής πίεσης

Διαχείριση μιας καλής ισορροπίας βάρους και μείωση του κινδύνου παχυσαρκίας

Μείωση των επιπέδων χοληστερόλης

Μείωση του κινδύνου καρδιακών παθήσεων και εγκεφαλικού επεισοδίου

Ακόμη συμβάλλει στην ευζωία και ευρωστία μας:

Ενίσχύοντας τη διάθεση μας

Μειώνοντας τα επιπέδα του στρες

Αυξάνοντας την ενέργειά μας

Βελτιώνοντας τον ύπνο

Οικοδομώντας τη συνολική εμπιστοσύνη και ισορροπία

Σκεφτείτε τι κάνει η καρδιά σας, για εσάς και φροντίστε την με αγάπη!

Πηγη: healthyvoice.gr

Leave a Reply

Your email address will not be published.